Методичні рекомендації до навчання майбутніх фіологів похідних дієслів давньогрецької мови.

Автор(и)

  • Inna Chepiakova Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

Анотація

У процесі організації навчання похідних дієслів давньогрецької мови необхідно спиратися на те, що значення слів у семантичній парадигмі мають семантичну вмотивованість, яка визначається когнітивною моделлю ситуації, прототипічною ситуацією, прототипічною семою, що покладені в основу семогенезу. Семантичний потенціал слова у мовленні реалізується у вигляді лексико-семантичних інваріантів, яких набуває слово в синтагматиці.

Біографія автора

Inna Chepiakova, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри історії зарубіжної літератури і класичної філології

Посилання

Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Учебник / [Н. И. Гез , М. В. Ляховицкий, А. А. Миролюбов и др.]. - М. : Высшая школа, 1982. - 373 с.

Чичкова О. В. Методика расширения потенциального словаря студентов старших курсов при чтении текстов : французский язык как второй иностранный : дис. ... канд. пед. наук 13.00.02 / Чичкова Ольга Викторовна. - Томск, 2003. - 159 с.

Шипицына Г. М. Внутрисловная и межсловная мотивация у многозначных имен прилагательных русского языка / Г. М. Шпицына // Научные ведомости Белгородского государственного университета. Сер. : Гуманитарные науки. - 2010. - № 12, т. 6. - С. 58-62.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті