Реалізація ідеї змішаного навчання для здобуття початкового рівня англійської мови (на прикладі платформи Lingva.Skills).
Анотація
У роботі розглядається підхід до навчання іноземної мови із використанням інформаційних технологій (далі - ІТ) на сучасному етапі як важливий елемент аудиторної та позааудиторної роботи. Поняття ІТ передбачає «створення, зберігання і передачу інформації завдяки використанню комп’ютерів і мікроелектроніки» відповідно до тлумачення в дев’ятому випуску Collins English Dictionary. Під ІТ при оволодінні іноземною мовою розуміємо використання ресурсів Інтернету та баз даних, комп’ютерів або ноутбуків, інтерактивних дощок тощо.Посилання
В. Зубков. Blended learning. The lingva style [Електронний ресурс] / Матеріали науково-практичної конференції «Конференція змішаного навчання (Blended Learning) іноземних мов з використанням онлайн платформі “Lingva.Skills”» (18 листопада 2016 року) // Режим доступу : https://drive.google. com/drive/folders/0B_3hBypN7GKcakN0ZGJfLTZ1X00
Иванченко Т. Ю. Creative Technologies in Foreign Language Teaching // Молодой ученый. - 2014. - №4. - С. 973-976.
Костина Е. В. Модель смешанного обучения (Blended Learning) и ее использование в преподавании иностранных языков // Известия высших учебных заведений. Серия : Гуманитарные науки. - 2010. - Т. 1. - № 2. - С. 141-144.
Collins English Dictionary. - Glasgow : HarperCollins. - 12 ed. - 2014. - 2340 p.
http://conference2016.blendedlearning.pro/, http://mon.gov.ua/usinovivni/povidomlennya/2016/11/02/naukovo-praktichna-konferencziya%C2%ABkonczepcziya-zmishanogo-navchannya/